fredag 19 mars 2010

Fredag

Jag precis lämnat mina små busar på dagis där det idag är tvärtomdag, så vi hälsades välkomna med ett hejdå när vi kom och började med att vända alla kläder utoin och bakofram!! Denna dag brukar vara väldigt populär och V pratar ofta om alla tokigheter som de hittar på!
Själv laddar jag just nu för att tillbringa hela helgen på jobbet. Det känns riktigt motigt just nu man vill ju självklart vara ledig med familjen men men det hör till så länge man jobbar på avdelning.

Annars har vi även börjat planera för semestern och det är väldigt tidigt för att vara vår familj, men vi lär oss! Så igår bokades en resa i september till Side i Turkiet, vi ska bo på Vings resort där. Nu har vi några dagar på oss att fundera innan vi måste bestämma oss. I sommar funderar vi på att ta oss till Västkusten och gärna Varberg en vecka men vi har ännu inte hittat något hus, men vi letar vidare.

På pyssel fronten har det inte hänt så mycket, men jag ramlade över helt fantastiska fjärilsdekorationer på en blogg och jag har snart fått ihop materialet så att jag kan prova göra egna, så här ser de ut:
http://ulligagulligasaker.blogspot.com/2010/02/gor-egna-fjarilsdekorationer.html

1 kommentar:

  1. Jag kan annars tipsa om www.gullholmen.org och www.gullholmen.com. Vi åker till Gullholmen utanför Orust varje sommar för att vi har släkt där men det är så otroligt vackert så vi åker mer än gärna tillbaka även om dom inte skulle bo där. Det finns inte så mycket aktiviteter för barnen mer än minigolf, fiske, bad och bio kanske men det är inte så långt till vare sig Göteborg eller Uddevalla om man vill göra dagsturer för att hitta på nåt.

    SvaraRadera