söndag 7 mars 2010

Mössa och vardagsrum

Jag har snöat in på att sy mössor och idag klippte jag i molntyget för första gången. Det blev åter en kronmössa men lite mindre än den förra. S var inte på bästa provar humör så jag är osäker på om stl blev bra.



Vardagsrummet börjar också så sakta ta form. Lampan har kommit och lite kuddfodral från Anna O har inhandlats. Det är fortfarande inget på väggarna men snart är vi nog mogna även för det..


Jag måste också passa på att visa de super fina barnstolarna som kommer från familjen R (jag är fortfarande inte skuldfri för dem..) Tanken var att S skulle få ha dem i sitt rum men de passar så bra i vardagsrummet att de inte kommit längre än så. De inhandlades faktiskt av K på en gemensam semester i Lammhult för några år sedan.

1 kommentar:

  1. Vilken fin mössa! Vad fint vardagsrummet blir, lampan passar perfekt. Kram Ida

    SvaraRadera