onsdag 24 mars 2010

Morgonen..

...har gått i ett rasande tempo där den mesta tiden har lagts på vårat dagis. Flera medarbetarsamtal har det blivit och till och med har jag hunnit dokumenterat dem!!
Men lite pyssel smög sig också in, jag provade att göra ett stämpeltryck som jag fäste på ett blockljus. Idéen kommer från Magnolias Magazins julnummer. Det känns som ett användbart pyssel, en bra present när man ska bort eller när någon liten fyller år!
Jag provade också göra några fler fjärilar, blir nog en bra dekoration till kort.


3 kommentarer:

  1. hur gör du de där fjärilarna, vad är det för material?

    SvaraRadera
  2. du får komma o pyssla ngn kväll så ska jag visa dig!!!

    SvaraRadera
  3. Ja det kan jag göra, vore coolt att klistra fjärilarna på nån tavla eller nåt tror jag...

    SvaraRadera