fredag 2 december 2011

December

Tänk att det redan är december, det känns som att tiden bara går snabbare och snabbare!!
Jag har känt mig trött senaste veckorna och efter lite eftertanke tror jag det mest beror på mörkret. Jag längtar faktiskt efter lite snö, både för att få komma ut och leka med barnen och för att det just ska bli lite ljusare! Men detta lilla forum har fått ligga lite vilande sista veckorna..

Förra helgen var jag och ett härligt gäng tjejer på Sarah Dawn Finers julkonsert, och nu spelas skivan varm här hemma och bidrar till lite stämning i huset. Självklart har det pyntats med lite ljusstakar, stjärnor och till och med julgardiner här hemma!!
Barnen längtar såklart efter den stundande julen och vi vuxna efter lite ledigt.

Lite tid har såklart också lagts på vårat lilla hus ute på ön. Förra helgen var jag och M ute och tapetserade i sovrummet och dessutom tog vi bort en riktigt ful plastmatta på golvet och simsalabim så hade sovrummet ett jätte fint trägolv!! Mycket av bastukänslan har gömts med vitfärg och snart kan vi spendera mer tid där!

Jag har också haft lite klädvisningar då och då. Det har varit en riktig utmaning och jätte kul och jag är super glad att jag vågade hoppa på detta projekt! Sista visningen är på söndag och sen blickar jag framåt mot en spännande vårkollektion!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar