söndag 20 november 2011

Fynd??

Jag har senaste tiden letat efter slipade vinglas till våran stuga och i veckan trillade jag över 5 små likörglas som ser ut precis som jag hade tänkt mig (såklart hade jag tänkt att de skulle vara lite större men men) 15 kr st var priset på Stadsmissionens Loppis.
Väl hemma var jag mycket nöjd med mitt fynd och visade dem för maken som provade att klinga lite lätt i dem och visst klingar de med en alldeles fantastisk liten ton!!! Kan det vara så att jag har köpt kristallglas för 15 kr styck??
Det spelar egentligen ingen roll, för mig är köpet oavsett ett fynd!!!

2 kommentarer:

  1. Klart det är ett fynd, oavsett! Kul att shoppa lite till stugan :)

    Trevlig advent på dig :)

    SvaraRadera
  2. Vill se bilder från helgens målning! Sååå nyfiken! Kram H

    SvaraRadera