fredag 30 april 2010

Valborgsmässoafton

Besöket hos tandläkaren gick bra, inga hål som behövde lagas! Jag har haft tur och träffat en fantastisk tandläkare som verkligen tagit min räddsla på allvar.
Eftersom jag inte behövde lägga en massa pengar på lagningar så tyckte min snälla man att jag skulle shoppa loss lite!!
Så jag passade på att ta en sväng på stan efteråt, en kofta och en tunika fyndade jag på REA. Sen åkte jag ner till en butik som heter Affair i Östra Hamnen och köpte en korg i plast som jag tänkte plantera blommor i (kameran strejkar så det blir tyvärr inga bilder).
Idag är det Valborg, familjen ska fira med goda vänner här hemma, själv ska jag jobba.. På vägen till dagis i morse såg det dessvärre ut som om någon tjuv eldat brasan men å andra sidan är det är ju som det brukar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar