måndag 19 april 2010

Lekstuga

Vi har så smått börjat fundera på att bygga/köpa en lekstuga till barnen, tror att det skulle passa dem båda. Självklart har jag rekat internet för uppslag, bland annat hittade jag denna blogg:
http://vitaranunkler.blogspot.com/2007/07/lekstugan.html
med en jätte fin lekstuga som familjen byggt själva. Ritningen kom från en gammal Hus & Hem tidning från 2006. Nu till det roliga, jag prenumererade under många år på den tidningen men de allra flesta upplagorna har jag kastat. En liten hög på kanske 10 nummer hade dock inte kommit hela vägen till återbruket utan låg kvar i garaget och gissa på min förvåning när jag hittar på just det nummret där ritningen finns!
Ibland ska man ha lite tur.. det var nog i och för sig det lätta jobbet med
"projekt lekstuga"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar