söndag 4 april 2010

Glad påsk!

Så är nästan påsken över för den här gången. Jag har tillbringat största delen av helgen på jobbet. Skärtorsdagen var riktigt hemsk men sen har det bara blivit bättre och bättre och imorgon är jag till o med ledig! Lite påskmat har vi dock hunnit med, idag fyller min mamma år så henne firade vi igår med en god lunch. Självklart har även påskharen varit förbi och barnen fick varsitt paket lämnat i uterummet!!!

Jag hade gjort lite påskpresenter till personalen på barnens dagis innan helgen, vill gärna komma med något nytt och inte ett ägg.. så det blev en liten blomma med godis och ett kort.


Jag fick ett litet scrappryck i helgen och gjorde ett par kort och en presentpåse, det går verkligen i vågor vad som är roligast att pyssla med!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar