måndag 18 januari 2010

Snart semester...

På fredag bär det av mot förhoppnigsvis varmare breddgrader, nämligen Lanzarote! Det är med lite dubbla känslor som vi åker, min farfar begravs nämligen när vi är borta. Efter mycket funderande och även resonerande kring många olika lösnigar så har vi bestämt oss för att åka på resan.. Min snälla mamma åker upp till Norrland på begravningen och representerar oss. Men som min söta farmor sa "det är klart ni ska åka, Lasse (farfar) får ni ju ändå inte träffa"

Jag tyckte ändå att vi kanske behövde en liten strandväska och ett nytt blöjfodral så det pysslade jag ihop under helgen. Väskan är Knåpmoderns Dagiskasse och riktigt enkel att få till.
Mönstret på tyget är faktiskt en av mina favoriter och inte alls så galet som det ser ut på kortet..

1 kommentar:

  1. Åh vilken fin kasse!! En sån vill jag sy! Hoppas vi kan få till en sylördag i Mars, ska vi inte boka in, efter vi varit på syfestivalen och shoppat loss!?

    Farmor är en klok kvinna :) Ha det så skönt på semestern! Kram

    SvaraRadera