söndag 10 januari 2010

Kalas igen!

Idag var det dags för nästa kalas, barnens kusin har också fyllt 1 år och hon firades idag. Vi hade köpt en barnspis i present precis som födelsedagsbarnets mormor... men men Jag hade åter sytt en elefant fast med ett hjärta på rumpan. Klantigt nog glömde jag bort att ta kort på den så ni får helt enkelt fantisera om hur den ser ut!
Efter det bar det av mot ytterligare ett kalas, M fyller nämligen 25 år imorgon eller var det kanske 32... jaja vi bjöds på super god smörgåstårta och barnen lekte nöjt en lång stund.

Jag har verkligen kommit in i ett systim så när maken drog iväg på innebandy slog jag mig ner framför symaskinen. Idag var målet en barnvagnsmobil som jag länge funderat på att prova sy.
Det var busenkelt bara lite pilligt ibland och så här blev resultatet:

1 kommentar:

  1. Vilken fin, du kan ju börja sälja dina alster!
    vill ha en sådan också...
    kram ida

    SvaraRadera