onsdag 31 augusti 2011

Uppdatering

Veckorna har gått väldigt fort sista tiden, på gott och ont men för bloggens del är det mest ont..
Jag börjar komma in i jobb lunken igen, känns knappt som att jag varit ledig. Vi börjar nu längta efter den inte allt för långt borta stundande Turkiet resan!!
V:s inskolning i skolan har gått jätte bra, några törnar har han redan åkt på och det gör väldigt ont i mammas hjärta när han är så ledsen. Det är dock inget som verkar bekomma honom något allvarligare utan nästa dag har det varit nya tag.
S tycker förskolan är toppen, och jag är verkligen glad över vilket fantastiskt "dagis" vi hamnade på för 5 år sedan!!
Jag har kommit igång så smått med min sälj verksamhet och är så glad för mina fina vänner som varit så snälla och ställt upp som värdinnor! Nu hoppas jag bara att det ska rulla på lite sakta.
I fredags var det också dags att bli avtackad från mitt gamla jobb, det var såklart en ganska jobbig känsla- det känns fortfarande alldeles för mycket hemma och saknaden är fortfarande efter ett helt år stor.
Men avslut är bra (enligt min nya livscoach, som förövrigt är en fantastisk kvinna och handledare) så det var nog även detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar