fredag 15 juli 2011

Foto

Jag har alltid gillat fotografera men inte riktigt vågat/orkat ge mig hän intresset fullt ut. Dessutom övertog maken intresset med hull och hår för några år sedan...
Men för några veckor sedan fick jag en jätte fin kamera, som både är enkel att använda och tar kort med riktigt bra kvalité (den är oxå rosa vilket höjer fotolusten ganska mycket!) Jag läste från början om den i tidningen Family Living, det var faktiskt Bingo Rimer som rekommenderade den! När sen maken kom på att det gick att använda hans objektiv på den så var beslutet inte så långt borta! Det bästa i hela historien var att han hittade den dessutom på REA på Mediamarkt! Så nu har det fotats för glatta livet och dessutom redigerats en hel del, och jag tycker det är super roligt!

Igår laddade jag ner en app till telefonen som enkelt förtrollar kort man tagit, dock bara de man fotat men telefonen. Även detta var riktigt kul och när jag kom på att det gick att maila korten och använda dem utanför telefonen blev det ännu roligare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar