söndag 13 mars 2011

Utmaningen..

Det har gått 2 veckor på "använd det du har" utmaningen som Beas Barnslikheter dragit igång men jag har inte fått så mycket gjort ännu..

En tändsticksask och en presentpåse scrappades till min fina svägerska som fyllde år förra helgen och sen har jag sytt lite hjärtan i veckan. Min vän I frågade vad sjutton jag skulle med alla hjärtan till och det är fortfarande lite oklart men
det brukar lösa sig..

Sen har vi ju faktiskt fixat klart S kök och även lampskärmen får ingå i utmaningen. Allt är i alla fall gjort av material som jag haft hemma!!!


2 kommentarer:

  1. Hej

    Jagvill ju ha en mobil till jobbet!!!
    Ida

    SvaraRadera
  2. Tack snälla rara du va gullig du är:)
    Planteringsbordet har jag köpt obehandlat sen bara målat benställningen vit:) Ääälskar det verkligen..finns ju många pl.bord att köpa men vill man ha ett med betongskiva är nog tyvärr inte utbudet lika stort.
    Lycka till i sökandet:)

    Må så gott
    Kraam Susanne

    SvaraRadera