söndag 6 februari 2011

Helgen..

.. blev inte heller som planerat men på ett fantastiskt sätt!!
Jag väcktes igår morse av min bästa vän I som gav mig ett kort med instruktioner. Efter en del tårar och en super god frukost som hennes kumpan tillika min man hade ordnat stack vi iväg mot okänt mål!
Tillslut fick jag veta att vi var på väg mot Mora för att checka in på Hotell Karin och att en eftermiddag med shopping och SPA väntade!
Lunchen var klar när vi kom fram och lite shopping hann vi innan jag fick massage och lite ansikts piff på Mora Spa.
Middagen bestod sen av super goda renroulader och gott vin, lite melodifestival hann vi också med mellan allt pratande..

Idag har vi varit på guidad tur i Anders och Emma Zorns hus i centrala Mora och sen tagit det lugnt på café innan det var dags för oss att bege oss hemmåt.
Jag har verkligen haft en kanon helg och är så tacksam att jag har en sån fantastisk vän som gjort allt detta för mig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar