söndag 9 januari 2011

Lite scrapp och lite virkat..

Jag har inte haft inspiration för något pyssel överhuvudtaget sista veckorna men igår var vi bjudna på lilla N:s 2 års kalas och då fick jag i sista stund till ett kort.
Det var första gången jag använde stämpeln som kommer från Hänglar och Stänglar, som för övrigt har mycket fina motiv.
Jag tycker väldigt mycket om motivet och känner på mig att jag kommer ha stor glädje av den!



Samma födelsedag som N har också barnens kusin, så det har kalasats som aldrig förr hela helgen. Hennes kort fastnade dock inte på bild, däremot hade jag virkat lite godsaker till henne i julklapp.
Mönstret på chockladbollen och dammsugaren kommer från boken Virkligheten av Annika Messing och tårtan kan man hitta i Mia Bengtssons bok Virka amigurumi.
Nu håller jag bara tummarna för att pyssellusten håller i sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar