söndag 7 november 2010

Senaste tiden..

Det var verkligen länge sedan jag tog mig tid att skriva något men tiden och orken har inte riktigt funnits.
Det har dock hänt mycket senaste tiden, förra helgen var jag och I ner till Göteborg hela helgen. Vi åkte tidigt på fredag morgon för att mellanlanda på Ullared innan vi åkte till storstaden. Vi var verkligen inte ensamma som ville shoppa billigt men vi tog det lugnt och gjorde en hel del fynd!
Lördagen spenderades inne i Göteborgs city, bombhotet till trots.. Även där shoppades endel bland annat brickan på bilden.
Kvällen spenderade med sköna tjejer och en sväng på krogen.
Helgen var mycket lyckad och det var mysigt att komma iväg!

Under veckan som gått har alla elever på skolorna haft höstlov så jag har hunnit jobba bort en hel del pappers jobb som legat över mig. Tyvärr har väl en hel del jobb oxå hittats väl gömda i skåpen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar