söndag 26 september 2010

Våran helg

Vi har haft en riktigt skön helg. I fredags kom goda vänner över och vi åt pizza från Misto, helt klart stans godaste!!!
Igår åkte jag ner på stan en sväng för att hitta skor till mig själv. Jag kom hem med ett par Ecco kängor som var både sköna och rätt snygga(jag hatar att köpa skor..) Stella hade beställt Kitty hårklämmor och det fanns en uppsjö att välja mellan på H&M. Sen fyndade jag också en pläd till våran säng (den officiella versionen är att det var ett fynd..)
På kvällen hade mina snälla föräldrar erbjudit sig att låna våra barn över natten, så vi tog bussen ner på stan och åt mat på Tabasco och drack drinkar på Cirkus. Det är verkligen super lyxigt att få lite tid för sig själva!!

Vi har länge funderat på nya sängar men det har inte blivit av, men idag tog vi oss äntligen iväg till Sova butiken och provade olika sängar högt och lågt. Till slut bestämde vi oss och slog till, så om fyra veckor kommer den till vårat nya sovrum.

Fick användning för en av alla betong saker jag gjutit i sommar framför våran ytterdörr.


Så här ser delar av vårat mini sovrum ut:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar