tisdag 10 augusti 2010

Smått & gott

Efter en minst sagt ganska jobbig vecka börjar vi komma in i den vanliga lunken. S mår bättre och bättre för varje dag, hon är fortfarande tröttare än vanligt men det är kanske inte så konstigt.. V har lärt sig cykla, han har länge kunnat om man bara hjälpt honom igång men nu klarar han av att både starta och stanna själv!!!
M jobbar på dagarna och vi försöker måla huset så mycket vi bara orkar på kvällarna- sakta men säkert går det framåt.

Själv har jag pysslat en hel del med allt möjligt, virkat lite smått & gott och scrappat några kort. Jag har också gjutit lite betong saker, får visa kort längre fram.
Igår kom jag också igång att sy några kuddfodral som jag länge tänkt att jag skulle prova göra.
Jag gillar att ha många projekt igång, nu gäller det bara att färdigställa dem alla också!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar