fredag 30 juli 2010

Stockholm

Idag har jag varit och hämtat familjen på arlanda efter att de varit och hälsat på min pappa i Norrland. De åkte i tisdags och verkar ha haft det super bra, själv var jag tyvärr tvungen att vara hemma och jobba.
När vi ändå var på arlanda passade vi på att åka in till storstan och gick på Fotografiska och tittade på flera fotoutställningar. Min favorit var Vee Speers bilder, men självklart var Lennart Nilssons utställning "Ett barn blir till" fantastisk och även Annie Leibovitz utställning.
Sen har vi bara flanerat runt på Söder, fikat med M:s lillebror och hans flickvän, träffat min faster med familj och gått runt i lite affärer. En trevlig dag helt enkelt, nu är det snart slut på allas ledigheter och på måndag börjar allvaret för M och barnen med jobb och dagis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar