onsdag 23 juni 2010

Svåra beslut..

Ibland önskar jag att jag hade en lite spåkula (ganska ofta faktiskt) så att man visst konsekvenserna av alla beslut man gör.
Under våren har jag önskat mig kulan mer än någonsin, som de flesta vet ska jag prova ett nytt jobb till hösten. Att tillslut fatta det beslutet var galet ångestfyllt och känns fortfarande jobbigt. Anledningen till att byta är egentligen bara mina arbetstider, annars älskar ju jag jobbet på barnkliniken.. men vi får se vad framtiden erbjuder. Just ja, skolsköterska i enköping blir min nya roll.

Nu står vi åter inför ett svårt beslut, vi har nämligen hittat ett hus som vi tycker mycket om och är i valet och kvalet om vi ska vara med och bjuda på det.
Riktiga I-lands problem men jobbiga ändå... ja fortsättning följer helt enkelt!!

1 kommentar:

  1. Visst är det jobbigt med svåra beslut, men man får gå på magkänslan så brukar det bli bra. Kram

    SvaraRadera