söndag 30 maj 2010

Morsdag!

Maken fyllde år i onsdags så idag hade vi bjudit in till kalas för familjen. Eftersom jag har jobbat hela helgen var det han och barnen som hade bakat till kalaset. Kladdkaka med daimgrädde bjöd han på, det smakade super så nu kan han aldrig mer skylla på att han inte kan baka... Till min glädje fick han en elektrisk mjölkskummare av mina föräldrar, vi har inte hunnit prova den ännu men jag ser fram emot en massa goda latté framöver.
Vi passade såklart på att fira alla mammor samtidigt, hela fyra stycken blev vi!! Jag fick en väldigt fin kjol av min familj, det är alltid roligt med lite nytt i garderoben!

Annars har helgen som sagt bjudit på mestadels jobb men även en tur till golfbanan igår då V hade golflekis. Han har verkligen blivit duktig och verkar tycka det är riktigt roligt nu till pappa och mammas stora glädje!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar