torsdag 3 december 2009

Tomten!

Idag har jag fått massage av min vän M, det var verkligen skönt och kändes riktigt lyxigt!

Nu närmar sig julen med stormsteg, och snart borde väl julkänslan också infinna sig! För att skynda på den lite hittade jag igår ett mönster på en liten virkad tomte som jag bestämde mig för att prova göra. Den gick snabbt och var inte alls svår att få till, mönstret hittade jag här: http://elsasdesign.blogspot.com/2008/11/ett-mnster-till-liten-virkad-tomte-att.html


Imorgon ska barnen sova hos farmor och farfar för vi ska på julfest med M:s jobb, ska bli roligt att göra någonting tillsammans! Jag får återkomma med hur kvällen blev...

1 kommentar:

  1. Vilken söt tomte! Du är duktig du! Hoppas att ni får trevligt imorgon! Tack för en trevlig förmiddag/eftermiddag:)

    SvaraRadera