tisdag 15 september 2009

Uppdatering av läget!

En dag hann S vara på dagis innan hon fick feber... men men det var bara ringa jobbet och ställa in min upplärning.
Igår kväll kom I, H och M förbi och höll mig lite sällskap, självklart blev det lite spontant pyssel!
Jag har länge funderat på att försöka sy en kläning till S och igår tog jag tag i det. Jag hann inte riktigt klart men kom en bra bit på vägen, så kort kommer snart.
Det var dock som vanligt väldigt trevligt att sitta och surra en stund med tjejerna!

Nu ikväll har vi också hunnit med simskola med V och han var jätte duktig och super stolt över sig själv! (det var minst sagt jobbigt förra veckan)

2 kommentarer:

  1. Tack för igår :) Duktiga V!!! Skönt att det gick bra :) Kram

    SvaraRadera
  2. Bravissimo Viggo! Trist att lilla S gick och blev sjuk också... Du kan väl säga till om kläderna till henne passade eller ej när du får dem. Kram

    SvaraRadera