måndag 24 augusti 2009

Lilla Bus

I morse levde min dotter upp till namnet lilla bus...
jag hade ett möte bokat kl 10 i morse och lilla fröken skulle få hälsa på pappa på hans nya jobb under tiden jag var borta. Efter att vi varit på dagis o lämnat storebror skulle vi bara fixa det sista hemma innan det var dags att packa in oss i bilen. I ögonvrån noterade jag att S hade fått tag i bilnyckeln men jag lät det bero eftersom han var nöjd o lekte...
Efter en stund hittar jag dock henne i tvättstugan men utan bilnyckeln som jag då såklart börjar leta men inte hittar, bestämmer mig för att använda reservnyckeln istället men som ni säkert redan förstått går den inte heller att uppbringa. Nu börjar jag bli rätt stressad o ringer min make som så klart inte kan göra så mycket från jobbet. Hela våran nedervåning är vänd upp och ner efter dessa nycklar men utan resultat, till slut hittar jag någon form av servicenyckel som också fungerar att använda. Vi kom till slut iväg men morgonen blev inte riktigt som vi planerat, dessutom har nyckeln fortfarande inte kommit fram...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar